PEMBINA DHL Beramah Mesra Dengan Mahasiswa MMU Cyberjaya

Cyberjaya, 2 September 2009 – Satu majlis ramah mesra antara wakil-wakil PEMBINA Cawangan Daerah Hulu Langat (DHL) dan mahasiswa Multimedia University (MMU) Cyberjaya telah berjaya dilangsungkan di Surau MMU. Tujuan program adalah untuk mempertautkan ukhuwwah antara PEMBINA DHL dan ahli-ahli PEMBINA dari kalangan mahasiswa MMU, disamping memperkenalkan PEMBINA kepada pelajar-pelajar yang berminat menyertainya. Ia juga merupakan salah satu program yang dirancang oleh ahli-ahli PEMBINA di MMU sempena bulan Ramadhan.

Program ini telah bermula dengan majlis iftar diikuti solat Maghrib dan makan malam bersama. Program diteruskan dengan satu sesi ringkas memperkenalkan PEMBINA yang disampaikan sendiri oleh Ketua PEMBINA DHL , Saudara Aizuddin Khalid. Beliau telah memperkenalkan PEMBINA sebagai sebuah persatuan belia unik yang menganjurkan program-program untuk menyalurkan tenaga belia yang dinamik dan bersemangat untuk manfaat Islam.


Alhamdulillah, majlis ramah mesra ini berjalan dengan baik dan berjaya mencapai objektifnya. PEMBINA DHL mendoakan ahli-ahli PEMBINA di MMU terus maju mempelopori amal-amal Islam di MMU serta menjadi qudwah yang baik dalam akademik, peribadi dan amal Islami secara amnya.

0 comments:

Post a Comment